دانلود راهنمای تعمیرات خودروی لندمارک

دانلود راهنمای تعمیرات خودروی لندمارک

بررسی لندمارک V7

لندمارک V7 یک شاسی بلند جمع‌وجور چینی است که در سال 2012 توسط کمپانی ژانگ چینگ ZXAUTO چین تولید شده است. ژانگ چینگ به عنوان یک کمپانی خودروسازی تازه کار چینی شناخته می‌شود که تاریخ شروع فعالیت‌های آن به سال 1999 بازمی‌گردد. در سال 1393 شرکت بهمن موتور برای اینکه بتواند در دسته خودروهای شاسی‌بلند نماینده جدیدی را معرفی کند، لندمارک V7 را به عنوان یک شاسی بلند قدرتمند و چهار چرخ محرک به بازار داخلی عرضه نمود. این خودرو که از پلتفرم یکسانی با پیکاپ کاپرا برخوردار است، به دلیل طراحی بسیار ضعیف و کیفیت پایین متریال تشکیل دهنده با استقبال بسیار کمی از سوی خریداران مواجه شد، به همین دلیل تولید آن تنها تا سال 1395 ادامه داشت.

 

ZXAuto Landmark Workshop Manual front

نقد کارشناسی لندمارک V7

یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌هایی که در لندمارک V7 به چشم می‌خورد، طراحی قدیمی و ناهماهنگ نمای ظاهری این خودرو است که به هیچ‌وجه نمی‌توان با آن کنار آمد. متریال استفاده شده در کابین این خودرو از کیفیت پایینی برخوردار بوده و در کمال سادگی طراحی شده است؛ در واقع به جرات می‌توان گفت که طراحی فضای داخلی لندمارکV7 مثال بارزی از یک شاسی بلند ارزان قیمت چینی است!

شرکت ژانگ چینگ برای بخش فنی لندمارک V7 از یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر استفاده کرده که طبق ادعای شرکت سازنده توسط میتسوبیشی ژاپن طراحی شده است؛ پیشرانه مذکور از توان تولید 128 اسب بخار قدرت در 3000 دور در دقیقه و 200 نیوتن‌متر گشتاور در 2500 دور در دقیقه برخوردار است. V7 همچون اغلب شاسی بلندهای ارزان‌قیمت چینی، فاقد گیربکس اتوماتیک بوده و توان تولیدی پیشرانه آن از طریق جعبه‌دنده 5 سرعته دستی به هر چهارچرخ منتقل می‌شود.

با نگاهی کوتاه به مشخصات فنی این خودرو به راحتی می‌توان دریافت که این میزان از توان خروجی به‌هیچ‌وجه برای به حرکت در آوردن این شاسی‌بلند 1900 کیلویی کافی نیست؛ به همین دلیل V7 یکی از کندترین شاسی بلندهای موجود در بازار کشور شناخته می‌شود. V7 در کنار شتاب پایین، از مصرف سوخت بالایی نیز برخوردار است به طوری که مصرف سوخت ترکیبی آن در یک سیکل ترکیبی حدود 11 لیتر در هر صد کیلومتر است. یکی از معدود نکات مثبتی که در این خودرو وجود دارد، سیستم دو‌ دیفرانسیل الکترونیکی آن است که به شما کمک می‌کند تا با توجه به شرایط رانندگی خود از طریق یک کلید کوچک، بین حالت‌های دو ‌دیفرانسیل سنگین L4، دو ‌دیفرانسیل سبک H4 و تک‌ دیفرانسیل سبک (‌محور عقب فعال یا H2‌) یکی را انتخاب کنید‌.

در آخر می‌توان گفت که لندمارک V7 همچون تمامی خودروهای اقتصادی و ارزان‌قیمت از توان فنی کم، امکانات و تجهیزات محدود، کیفیت بسیار پایین و کاستی‌های فراوانی برخوردار است، اما از آنجایی که ارتفاع مناسبی داشته و به سیستم چهارچرخ محرک مجهز شده است، شاید خرید آن برای کسانی که به دنبال یک شاسی بلند چهارچرخ محرک و جادار برای آفرود هستند، انتخاب نسبتا مناسبی باشد.


دانلود فایل های راهنمای تعمیرات خودروی لندمارک شامل :

راهنمای تعمیر کولر لندمارک

راهنمای تعمیر دینام لندمارک

تعمیرات سیستم برقی لندمارک

راهنمای تعمیر استارت لندمارک

راهنمای تعمیر سانروف لندمارک

راهنمای تعمیر سیستم خنک کاری لندمارک

راهنمای تعمیر موتور لندمارک

عیب یابی و تعویض سیستم کلاچ لندمارک

راهنمای تعمیر میل گاردن لندمارک

راهنمای تعمیر جعبه دنده و گیربکس لندمارک

راهنمای تعمیر سیستم فرمان لندمارک

راهنمای تعمیر اکسل و سیستم تعلیق لندمارک

راهنمای تعمیر ABS لندمارک

راهنمای تعمیر سیستم ترمز لندمارک

راهنمای تعمیر موتور کاپرا LANDMARK

مشخصات فنی لندمارک

 

شرایط استفاده از محصول راهنمای تعمیرات خودروی لندمارک
لطفا با دقت عناوین اعلام شده فایل‌ها را بخوانید و اگر اطمینان داشتید خرید کنید. در هنگام خرید گزینه های نام کاربری و رمز عبور را به دلخواه وارد نمایید تا عملیات عضویت شما همزمان با خرید انجام شده و امکان دانلود از حساب کاربری میسر شود. بعد از پرداخت موفق رسید خرید به ایمیل شما ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *