بسم الله الرحمن الرحیم
1 – آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ : شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور در بخش ورود، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه “ویرایش پروفایل” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش ” ویرایش پروفایل ” امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد .
2 – آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سوابق خرید” کلیک کنید تا خریدهای قبلی شما نمایش داده شود.
3 – رمز عبور حساب کاربری را ندارم، چطور باید رمز را بدست بیاورم؟
پاسخ : جهت دریافت رمز عبور باید از طریق بخش “فراموشی رمز عبور” اقدام کنید.
4 – آیا برای خرید از سایت مکانیک خودرو، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: خیر ، اما برای دسترسی به خریدهای خود و ویرایش حساب کاربری لازم است در هنگام خرید گزینه های نام کاربری و رمز عبور را کامل کنید یا بعد از خرید موفق اقدام به ثبت نام در سایت نمایید.
5 – آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
6 – قبلا از سایت خرید کرده ام اما عضو سایت نیستم ،آیا می توانم به خرید های قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ: بله، شما باید با همان ایمیلی که قبلا خرید کرده اید از طریق فرم ثبت نام اقدام به عضویت کنید، سپس از بخش “سوابق خرید” به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشید.
7 – آیا تعداد خرید از یک کالا در سایت مکانیک خودرو محدودیتی دارد؟
پاسخ : به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در سایت مکانیک خودرو وجود ندارد ، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است ، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال میشود.
8 – مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ: همگی کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت مکانیک خودرو ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند . همچنین امکان واریز وجه از شعب بانک یا انتقال وجه به شماره کارت مدیریت سایت برای همه کاربران وجود دارد. جهت دریافت اطلاعات حساب به شماره 09029991468 درخواست خود را ارسال کنید.
9 – ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ : گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد ، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
10 – هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: در حال حاظر هزینه ارسال بسته به نوع ارسال و محصول خریداری شده متغیر می باشد.
11 – پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ : زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.
12 – آیا میتوانم سفارشی را که با پست، ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده میتوانید کد رهگیری مرسوله را که توسط مسئول سایت برای شما ارسال شده ، از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی رهگیری کنید.
13 – آیا قیمت محصولات در سایت مکانیک خودرو به روز و معتبر هستند؟
پاسخ: بله، قیمت ها معتبر هستند.
14 – رمز فایل های فشرده چیست؟
پاسخ : رمز تمام فایل های رایگان و فایل هایی که رمز خاص ندارند www.mekanikekhodro.ir می باشد.
15 – آیا میتوانم هزینه سفارش را به صورت کارت به کارت پرداخت نمایم؟
پاسخ : بله ، امکان واریز وجه از شعب بانک یا انتقال وجه به شماره کارت مدیریت سایت برای همه کاربران وجود دارد. جهت دریافت اطلاعات حساب به شماره 09029991468 درخواست خود را ارسال کنید.