۱ – آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ : شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور در بخش ورود، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه “ویرایش پروفایل” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش ” ویرایش پروفایل ” امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد .

۲ – آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سوابق خرید ” کلیک کنید تا خریدهای قبلی شما نمایش داده ‏شود.

۳ – رمز عبور حساب کاربری را ندارم، چطور باید رمز را بدست بیاورم؟

پاسخ : جهت دریافت رمز عبور باید از طریق بخش “بازیابی رمز عبور” اقدام کنید.

۴ – آیا برای خرید از سایت مکانیک خودرو، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ :  بدون وارد شدن به سایت مکانیک خودرو می‏‌توانید یک محصول را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید ، عضویت خود را تکمیل نمایید.

۵ – آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ  شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

۶ – آیا می‌توانم برای شخص دیگری از سایت مکانیک خودرو خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:   بله، به همین منظور در زمان کامل کردن فرم مورد نظر شما میتوانید با فعال کردن گزینه “بله” در جواب سوال “مایل هستید سفارش برای شخص دیگری ارسال شود؟” آدرس و مشخصات شخص تحویل گیرنده را وارد کنید.

۷ – آیا تعداد خرید از یک کالا در سایت مکانیک خودرو محدودیتی دارد؟

پاسخ :  به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در سایت مکانیک خودرو وجود ندارد ، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است ، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

۸ – مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ همگی کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت مکانیک خودرو ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند . همچنین امکان واریز وجه از شعب بانک یا انتقال وجه به شماره کارت مدیریت سایت برای همه کاربران وجود دارد. جهت دریافت اطلاعات حساب به شماره ۰۹۱۱۸۲۰۷۴۳۵ درخواست خود را ارسال کنید.

۹ – ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ :  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد ، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

۱۰ – هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ در حال حاظر هزینه ارسال از طریق پست سفارشی ۱۰،۰۰۰ تومان و پست پیشتاز ۱۵،۰۰۰ تومان می باشد.

۱۱ – پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ  : زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است

۱۲ – آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده می‏‌توانید کد رهگیری مرسوله را که توسط مسئول سایت برای شما ارسال شده ، از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی رهگیری کنید.

۱۳ – آیا قیمت محصولات در سایت مکانیک خودرو به روز و معتبر هستند؟

پاسخ بله، قیمت ها معتبر هستند.

۱۴ – رمز فایل های فشرده چیست؟

پاسخ : رمز تمام فایل های رایگان و فایل هایی که رمز خاص ندارند www.mekanikekhodro.ir می باشد.