دانلود راهنمای تعمیرات خودروی ریچ RICH

دانلود راهنمای تعمیرات خودروی ریچ RICH

معرفی خودروی ریچ RICH

دانگ‌فنگ ریچ (به انگلیسی: Dongfeng Rich) وانت کامپکت است که توسط سرمایه‌گذاری مشترک دانگ‌فنگ نیسان شرکت سازنده خودروهای چینی دانگ‌فنگ تولید شده‌است.نسل اول این خودرو در ایران توسط شرکت زامیاد از ۱۳۹۳ خورشیدی تا کنون تولید می‌شود.

نسل اول

نسل اول دانگ فنگ ریچ یک وانت و SUV است که بر اساس طراحی وانت نیسان‌اکسترا به دلیل سرمایه‌گذاری مشترک دانگ‌فنگ و نیسان با استفاده از پلت‌فرم نیسان F-Alpha طراحی شده‌است.

در بازار ایران

این خودرو در ایران در شرکت زامیاد زیر مجموعه سایپا تولید می‌شود و از سال ۱۳۹۳ تا کنون در ایران حضور دارد. ریچ در ایران با موتور ۴ سیلندر با حجم ۲.۴ لیتری که توان تولید ۱۳۲.۵ اسب بخار در ۵ هزار دور در دقیقه و گشتاور ۲۰۸ نیوتن متر در ۳۰۰۰ دور در دقیقه را داراست عرضه می‌شود.این خودرو در ایران در ارگان‌های دولتی بسیار کاربرد دارد.

خودروی ریچ یکی از محصولات مهم برای سلیقه های خاص در خودرو است. ریچ خودرویی جذاب، کارآمد، خانوادگی و برای مشتریانی عزیزتر است که ماجراجوئی را در برنامه سفرهای خود پی ریزی کرده اند.

ریچ، خودرویی است چند کاره که با قدرت تحسین برانگیز خود، آماده پاسخگوئی به نیاز خریداران خودروهای کار، خودروهای خانوادگی و خودروهای کاربردی است. این خودرو می تواند خودرویی هاص برای مشتریان خاص باشد!

فایل های راهنمای تعمیرات خودروی ریچ RICH شامل :

راهنمای تعمیرات خودروی ریچ – موتور

راهنمای تعمیرات خودروی ریچ – تعلیق

راهنمای تعمیرات و نگهداری خودروی ریچ

راهنمای تعمیرات خودروی ریچ – سیستم جعبه دنده و انتقال قدرت

راهنمای تعمیرات خودروی ریچ – سیستم فرمان

راهنمای مدارهای الکتریکی

 

مشخصات فنی ریچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *