دانلود راهنمای تعمیرات خودروی کوئیک

دانلود راهنمای تعمیرات خودروی کوییک

دانلود راهنمای تعمیرات خودروی کوییک – بررسی خودرو

اواخر سال ۱۳۹۵ شرکت سایپا از جدیدترین محصول خود با نام «کوییک» رونمایی کرد. کوییک خودرویی است که در کلاس هاچبک‌های شهری جای می‌گیرد؛ البته می‌توان لقب اولین خودروی تولید ملی با گیربکس اتوماتیک را نیز به آن نسبت داد. بسیاری از کارشناسان، کوییک را همان نسخه فیس‌لیفت شده ساینا می‌دانند که فقط با امکانات رفاهی بیشتر روانه بازار شده است. با در نظر گرفتن سطح بالا امکانات کوییک می‌توان این‌گونه نتیجه‌گیری کرد که شرکت سایپا برای تولید و عرضه کوییک به بازار داخلی دقیقا همان سیاست شرکت‌های چینی فعال در بازار ایران را در پیش گرفته است. بر اساس اطلاعات مندرج در سایت شرکت سازنده، کوییک در سه تیپ پایه (SE)، فول (SE-A) و پلاس (SE-A LUX) روانه بازار شده است که در این میان هیچ کدام از این تیپ‌ها از لحاظ مشخصات پیشرانه تفاوت چشمگیری با هم نداشته و تنها از لحاظ امکانات متفاوت هستند.

این خودرو که حاصل چندین سال تجربه و تبحر در دانش طراحی و ساخت خودرو است، به طور کامل توسط مهندسین ایرانی طراحی گردیده و محصول جدید گروه خودروسازی سایپا می‌باشد. این محصول در کنار داشتن امکانات و تجهیزات رفاهی مدرن با استانداردهای جهانی تولید می‌گردد.

اضافه شدن امکاناتی همچون سیستم استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، کروز کنترل، بلوتوث ، گیربکس اتوماتیک و آپشن های متعدد دیگر باعث شده است که بازار خودرو از هم اکنون برای ورود خودرو کوییک و ارایه به مشتریان لحظه شماری نماید

دانلود فایل های راهنمای تعمیرات خودروی کوییک شامل :

راهنمای آپشن کلیه خودروهای گروه – دوربین دنده عقب

راهنمای تعمیرات و سرویس سیستم ترمز کوییک

راهنمای تعمیرات و سرویس سیستم فرمان برقی ، تعلیق و اکسل ها کوییک

راهنمای تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک (CVT) کوییک

راهنمای تعمیرات و سرویس مجموعه موتور کوییک

راهنمای تعمیرات و سرویس تهویه مطبوع کوییک

راهنمای تعمیرات و سرویس سیستم سوخت رسانی کوییک

راهنمای تعمیرات بدنه و تزئینات کوییک

راهنمای تعمیرات و سرویس تجهیزات الکتریکی کوییک

راهنمای تعمیرات و سرویس تهویه مطبوع کوییک

 

مشخصات فنی کوییک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *