دانلود راهنمای تعمیرات خودروی مزدا ۳

دانلود راهنمای تعمیرات خودروی مزدا ۳

تمام مدل‌های این خودرو از موتورهای ۴ سیلندر MZR MAZDA با حجم ۱۴۰۰ تا ۲۵۰۰ سی‌سی استفاده می‌کنند. این خودرو در دو نوع ۶ دنده و ۵ دنده دستی و ۴ دنده و ۵ دنده اتوماتیکی تولید می‌شود و بدنه آن در دو شکل چهار درب سدان (صندوق‌دار) و پنج درب هاچ‌بک است.

مشخصات مدل مونتاژ شده نسل اول مزدا ۳ در گروه خودروسازی بهمن ایران به شرح زیر است:

نوع موتور: ۲ لیتر ۴ سیلندر خطی

حداکثر قدرت: ۱۴۷ اسب بخار در۶۵۰۰ دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: ۱۸۷ نیوتن متردر۴۰۰۰ دور در دقیقه

نوع انتقال قدرت: دیفرانسیل جلو

مزدا۳ تا به امروز با دو نسل در ایران تولید و مونتاژ شده‌است. اما نسل فعلی که در ایران حضور دارد، به عنوان یک خودرو از رده خارج مزدا شناخته می‌شود و این کمپانی نسل بعدی را با فیس لیفت‌های مختلف در این سال‌ها ارائه داده است. مزدا۳ نسل دوم که در حال حاضر در خط تولید بهمن موتور مونتاژ می‌شود، تا به امروز در نسخه‌های ۱٫۶ لیتری دنده ای، اتوماتیک معمولی، اتوماتیک فول آپشن، هاچبک استیشن و اتوماتیک فیس لیفت به بازار عرضه شده‌است. اما محبوبترین نسخه این خودرو مدل دو لیتری اتوماتیک تیپ ۳ یا FL فول آپشن است . اما بسیاری از ماشین بازها، نسخه‌های تیپ ۳ مدل ۱۳۹۱ به قبل این خودرو را بیشتر دوست دارند. زیرا برخی قطعات فنی و همچنین دستورهای کدی را می‌توان بیشتر بر روی این مدل‌ها پیدا کرد و به عنوان مثال سیستم خنک کاری مستقل جعبه دنده بیشتر در مدل‌های اولیه این خودرو دیده می‌شود.

همچنین برخی کارشناسان خودرو معتقد هستند که نسخه‌های قبل از فیس لیفت مزدا۳، از نظر پیشرانه می‌توانند حدود ۴ اسب بخار قوی تر ظاهر شوند. پیشرانه دو لیتری مزدا۳ در نسل دوم با توجه به نوع فناوری، سفارش و تطبیق انجام شده در بازارهای ژاپن، آمریکا، اروپا، آسیا و چین می‌تواند ۱۴۱ تا ۱۵۳ اسب بخار را تولید کند و به گشتاور ۱۸۱ تا ۲۰۱ نیوتون متر برسد. در بررسی‌های مختلف و طبق کاتالوگ‌های رسمی مزدا۳ در نقاط مختلف جهان، این خودرو می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در محدوده8.8ثانیه ثبت نماید.


فایل های راهنمای تعمیرات خودروی مزدا ۳ شامل :

آموزش و راهنمای تعمیرات سیستم حفاظت ایمنی سرنشین(ایربگ،airbag) و باز و بسته کردن بخاری و تهویه مطبوع(کولر) مزدا ۳

کلیه نقشه های الکتریکی سواری مزدا ۳ شامل(دیاگرام دسته سیم ها،کانکتورها،فرمان الکتروهیدرولیکی،بخاری،تهویه و کولر(HVAC)ایربگ و سیستم ضد سرقت)

آموزش و راهنمای تعمیرات تجهیزات الکتریکی مزدا ۳ جدید(mazda 3 new)شامل(سیستم برف پاک کن و شیشه شوی،تجهیزات رفاهی،برق خودرو،اطلاعات راننده و پشت آمپر و سیستم کنترل)

ایراد و رفع علت چشمک زدن چراغ های پشت آمپر مزدا ۳

راهنمای نصب سیستم کروز کنترل مزدا ۳ اتوماتیک

تعمیر کولر اتوماتیک مزدا ۳

عیب یابی صفحه کیلومتر یا پشت آمپر مزدا ۳ جدید

عیب یابی نمایشگر چند منظوره مزدا ۳ جدید

عیب یابی و نقشه سیم کشی کولر اتوماتیک مزدا ۳

عیب یابی سیستم پخش و CD مزدا ۳ جدید

اطلاعات عمومی مزدا ۳ قسمت موتور

آموزش و راهنمای تعمیرات جعبه دنده اتوماتیک(گیربکس اتوماتیک) و کلاچ مزدا ۳(FN4A-EL) شامل باز کردن،بستن،تعویض،بررسی و تنظیم

عیب یابی گیربکس اتوماتیک مزدا ۳ جدید

آموزش و راهنمای تعمیرات سیستم تعلیق،انتقال نیرو،گیربکس(جعبه دنده)،اکسل،ترمز و فرمان مزدا ۳

آموزش بازکردن شیشه و آیینه های مزدا ۳

راهنمای درب های مزدا ۳

راهنمای تعمیرات بدنه مزدا ۳

نحوه باز کردن تجهیزات بدنه مزدا ۳

راهنمای تعمیر سیستم الکتریکی مزدا ۳ جدید

تعریف ریموت مزدا جدید۳

مشخصات فنی وانت مزدا 3

 

شرایط استفاده از محصول راهنمای تعمیرات خودروی مزدا ۳
لطفا با دقت عناوین اعلام شده فایل‌ها را بخوانید و اگر اطمینان داشتید خرید کنید. در هنگام خرید گزینه های نام کاربری و رمز عبور را به دلخواه وارد نمایید تا عملیات عضویت شما همزمان با خرید انجام شده و امکان دانلود از حساب کاربری میسر شود. بعد از پرداخت موفق رسید خرید به ایمیل شما ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *