دفترچه عیب یابی خودروی دوگانه سوز انژکتوری وانت نیسان زامیاد

دفترچه عیب یابی خودروی دوگانه سوز انژکتوری وانت نیسان زامیاد

دانلود دفترچه عیب یابی خودروی دوگانه سوز انژکتوری وانت نیسان زامیاد

نوع فایل: PDF

قیمت: رایگان

فهرست موضوعات

  • مشکلات متفرقه

ECU گاز Error عملکرد را در حافظه خود نگه داشته است.

  • مشکلات تغییر وضعیت از حالت بنزین به گاز

خودرو به حالت گاز تغییر وضعیت نمی دهد.

خودرو روشن نمی گردد.

موتور به حالت گاز تغییر وضعیت می دهد ولی خاموش می شود.

موتور به حالت بنزین بر می گردد.

موتور در حالت گاز به درستی عمل نمی کند.

  • مشکلات کارکرد در دور آرام

دور آرام خیلی بالا یا پایین است.

زمانی که کولر روشن می شود دور آرام موتور برای چند لحظه نا پایدار می شود.

دور آرام ثابت نیست ( موتور با دور بالا و نا منظم کار می کند)

  • مشکلات به غیر از دور آرام

موتور وقتی خاموش می شود ضربه می زند.

دور به سختی بالا می رود و سنسور اکسیژن روی حالت غلیظ ثابت مانده است.

دور به سختی بالا می رود و سنسور اکسیژن روی حالت رقیق ثابت مانده است.

اختلاط سوخت و هوا خیلی رقیق یا خیلی غلیظ است و موتور در حالت دور آرام کار نمی کند.

موتور در حالت دور آرام نا منظم کار می کند ، دور موتور متغیر و نا پایدار است و به اندازه ±۱۰۰ کم و زیاد می شود.

وقتی خودرو به دستگاه آنالیز گاز وصل می شود مخلوط در دور آرام غلیظ یا رقیق است.

  •  مشکلات در حرکت در دور پایین موتور با بار

در سرعت های پایین موتور دچار پرش و تکان می شود.

مشکلات در حالتی که دور موتور به دور آرام می رسد.

جریان گاز موتور قطع شده و خاموش می شود.

موتور قادر به ثابت نگه داشتن سرعت نیست.

  • مشکلات در کارکرد با قدرت

خودرو قدرت خود را از دست می دهد چون اختلاط سوخت رقیق است.

خودرو قدرت خود را از دست می دهد چون اختلاط سوخت غلیظ است.

  • مشکلات متفرقه

سوئیچ تبدیل گاز روشن نمی شود.

مدت استارت زدن طولانی است.

خودرو به سختی حرکت می کند معمولا خاموش می شود و موتور کشش ندارد.

کارکرد نا منظم موتور، مخصوصا در حالت دور آرام و غالباً بوی گاز استشمام می شود.

اختلاط سوخت در همه سرعتها غلیظ است.

به هنگام راندن با گاز هم چنان دارای یک مصرفثابت و مشخص از بنزین هستیم.

بعد از چند کیلومتر راندن با گاز وضعیت کارکرد با بنزین بدتر می شود (خام سوزی).

کم آوردن آب در سیستم آب.

 

نام فایلدفترچه عیب یابی خودروی دوگانه سوز انژکتوری وانت نیسان زامیاد
صاحب اثرسایپا یدک
رمز فایل
www.mekanikekhodro.ir
لینک مستقیم
کلیک کنید
توضیحات
به مجموعه کامل فایل های راهنمای تعمیرات خودروی وانت زامیاد مراجعه کنید. 

10 دیدگاه ها در مورد “دفترچه عیب یابی خودروی دوگانه سوز انژکتوری وانت نیسان زامیاد

  1. سلام من یک نیسان ۹۱هست رو گاز پشت چراغ راهنما تو ترافیک کلاچ و ترمز میگیرم خاموش میشه راهنمائی کنید ممنون

  2. سلام.من یه نیسان دوگانه سوز مدل۸۷ دارم که بعضی موقع ها تو حالت خلاص بیخودی گاز میخوره و دور موتور خیلی بالا میره،خواستم بدونم مشکلش چیه؟

  3. سلام
    نیسان وانت مدل ۹۰دوگانه بعضی مواقع توی حرکت خاموش میشه.
    ( هم روی گاز خاموش میشه و هم روی بنزین)
    خاموش ک میشه استارت ک میزنم صدای پمپ نمیاد
    بعد ۵ دقیقه استارت میزنم روشن میشه
    چندتا رله هم عوض کردم ولی بازم خاموش میشه.
    یک مرتبه هم خاموش شد دیگه تا دو روز روشن نشد سوییچ ک باز کردم چراغ چک توی صفحه نمیومد.
    هیچ مکانیک و دینام پیچ و تنظیم موتوری هم نتونسته عیبش بگیره
    ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید
    باتشکر

  4. سلام دوست عزیز علت این مشکل خودرو شما ۴عدد شیلنگ وروی نازل روی تقسیم گاز cnG به هرسیلندر میباشد که به خاطر کارکرد زیاد از داخل رسوب گرفتن روی درب سوپاپ یک قطعه مستطیلی الومنیومی شکل که یک شیلنگ از رگلاتور گاز خورده بهش و اون قطعه چهار شیلنگ به هر چهار سیند ها تقسیم کرده تا داخل لوله های مسی روی منیفولد گاز رو باید پاکسازی کنی

  5. سلام ماشین من زامیاد روی سلو نبسان داره چندکیلومتر که روی گاز میرم ریپ میزنه سه کار میکنه خاومش وروشن که میکنم تا یه مصافت صاف میشه خطای جرقه زنی واحتراق سیلندرهارو مختلف میزنه روی گاز کلاچ که میگیرم خاموش میشه روی بنزینم کلاچ که میگیرم سلو میندازه سرسیلندر تازه تعمیره پمپ بنزین نو شده سنسور اکسیژن نو شده سوزنها تست شده عیب برطرف نشده فیلر هم گرفتم فرق نمیکنه

    1. سلام،ماشین بنده همینطوری بود،ازاس یوگازبودچندبارتعویض کردم،بازهم سوخت،مثل اینکه تک کارمی کند،
      بلاخره اس یوگازرادستی کردم راحت شدم،مثل ساعت کارمی کند

  6. با سلام. یک وانت زامیاد دوگانه کارخانه دارم هنگام شتاب گیری رو گاز علل خصوص تو سربالای ها شروع به لرزش میکنه و گاز نمیخوره تا خاموش میشه رو بنزین این مشکل را نداره چندین بار بردم تعمیرگاه همش سوزن انژکتور را دستکاری میکنه ولی مشکلش حل نمیشه. ممنون میشم پاسخ بدین.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *